Известие

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ: Прекъсва - ремонт двигател?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16

    "Колега coolacid, довечера махаш капака на двигателя, палиш колата, гасиш ламбите и ако видиш някъде да присветва и да пращи, значи губиш искра от бобина или кабел. Даже може да пръснеш вода леко с некой спрей за да видиш дали не се получава искренето във влажна среда."

    AR 145 QV '97

    Comment


    • #17
      аман от майстори...ще видим какво ще кажат довечера, мене ми мирише на бобина....дано съм прав,че не ми се отваря двигател
      ще пробвам довечера колев

      Comment


      • #18
        coolacid, с какъв двигател ти е колата боксер или ТС и къде ходи на диагностика в търново?По възможност отиди в четвъртак на Крушата на пишмана,там се събират хората които може и да те насочат към решение на проблема ти.Аз съм ходил на сбирка и са много точни(вече нямам време да ходя).
        Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

        Comment


        • #19
          тъкмо се връщам от сервиз, мериха ми компресията...10,5 на всички цилиндри малка радост за мене, все пак е на 250 000 км... компир, Туин Спарк съм, ... ти да не се казваш Мишо случайно?
          на сбирки не ходя, даже и пиене да има, женен с дете и много бач, няма как...утре съм на диагностика на бобините при Бисер, горе на Мототехника, да видим коя бобина или кабел ми запали сърчицето , че тука 2 седмици не мога да спя...а за ГАЗ, както се оказа моята е обикновенна, а не инжекцион,и де факто всички варианти да е от нея (с изключение на симулатора) отпадат...ще ви пиша утре да ви кажа какво е станало...лека вечер на всички и Ви благодаря от сърце че се отзовавате на помощ на колега!!!

          Comment


          • #20
            тва с меренето на компресия е било излишно АКО имаш дори 1 издухан клапан няма да се губят и появяват цилиндри . двигателя ще работи по 1 и сащи начин на 3 или по малко цилиндри (но все пак вече знаеш до колко е износен мотора , а явно си горе долу добре) АЛФАТА има 1 голям проблем инж. ТОЦИ БЕГАЛИ е праивил инсталацията на колите и БОШШШ са наакали работата допалнително
            желая ти успех с решаването на проблема и да пишеш какво е било , че малко останахме хората дето си помагаме ! Повече се чува "иди на диагностика" . Всеки си пръцка под юрганчето и си вика "дано не ми се случва" "аз съм си добре"
            146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
            145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

            Comment


            • #21
              в софия при лисан
              Alfa 146 T.Spark 16v 120hp (МЕТАН)

              Comment


              • #22
                напротив, обикновените газови никак не се сработват с ТС-а. освен това ТС-а има по 2 свещи на цилиндър по такъв начин е практически невъзможно да нямаш искра в някой цилиндър дори някоя от бобините да е повредена. разстоянието м/у електродите на свещите се гледа по каталога на производителя специално за твоя двигател, а не както реши майстора. също ако нещо по инжекциона беше повредено, щеше да ти свети лампата на таблото.
                точка

                Comment


                • #23
                  здравейте, утре сутринта съм на последната диагносика, днес не можах да ида...
                  но колега Колев, така наречените 2-и свещи на ТС служат само при паленето,и е супер логично ако някоя бобина не работи да нямаш искра в даденият цилиндър, защото от тока на бобината на 1-я цилиндър отива на малката свещ на 4-и...и т.н. както се казва, неволята учи...
                  утре ще ви пиша какво е станало.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от coolacid Покажи съобщение
                    здравейте, утре сутринта съм на последната диагносика, днес не можах да ида...
                    но колега Колев, така наречените 2-и свещи на ТС служат само при паленето,и е супер логично ако някоя бобина не работи да нямаш искра в даденият цилиндър, защото от тока на бобината на 1-я цилиндър отива на малката свещ на 4-и...и т.н. както се казва, неволята учи...
                    утре ще ви пиша какво е станало.
                    Тва па кой ти го каза,че служат само при палене
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      аз съм със същият проблем в момента и за сега се окоазва,че не е нито от ламбда сондата нито дебитометър,само че колата се кара само и единствено със 98 бензин и ходих и на диагностика и каде ли не ? и се чудят доста хора от какво прекъсава, в неделя съм пак на майстор и се нядявам вече да открият повредата че и на мене ми става лошо вече
                      145 junior 1.4 16v 98
                      KARANJETO E NAYKA !!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        газовата ще да е.
                        Колега,не търси веднага проблема в газовата система,след като е г-инж. а твърдиш че прекъсва и на бензин-има само едно логично обяснение-пропуска запалителни тактове на цилиндър/дри...
                        По-кофтият вариант 2:
                        -липса или занижено сгъстяване(компресия) на цилиндър/дри,поради изгорял клапан или неуплатняващ добре бутален пръстен(сегмент)
                        Но...наи-вероятно е бобина/и...Дано съм бил полезен-Успех!
                        Никога не е късно да се сдобиеш с АЛФА

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                          а виждам си се сблъскал с невероятните търновски майстори. какви свещи ти сложиха. огледай също буксите по двигателя дали са добре набити. има един емулатор на дюзите, който газаджиите са сложили. той прекъсва бензиновите и включва газовите да не би да са го откачали и сега да не дава добър контакт.релетата на газовата също провери.
                          иначе имало "добри" газаджии на уличката под кат някъде и на гарата ама все ми се струва че са некадърници от класа. хвалят и някакъв сервиз над гражданска защита - по беляковско и вдясно.
                          Къв емулатор ве драги колега....човека каза че системата е газов инжекционТам няма емулиране на инжектори заштото на практика не са прекъснати а само пренасочени през газовото комп.
                          Никога не е късно да се сдобиеш с АЛФА

                          Comment


                          • #28
                            колега, чети малко какво е писал. газовата е обикновенна и тия двигатели трупат грешка в еку-то ако са без емулатор на дюзите.освен това е мерил компресията,което е било напълно безсмислено. щом има газ слагана в бг, първо тя се проверява и това за прехвърлянето кой ти го каза
                            точка

                            Comment


                            • #29
                              колеги, някой има ли идея колко Ома съпротивление трябва да показва една работеща бобина?
                              мойта ми показва на всички еднакво - 1.8 Ома

                              Comment


                              • #30
                                http://www.alfa145.com/upload/Alfa14...0M1.5.5%20.PDF

                                първична 0,3 , вторична 7кило но това не значи че твоите са наред или не са наред. и не каза какви са ти свещите. да не се окаже че са някакви ментаци и за това да гаснее.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X